22 agosto, 2006

Buscant on viure (2n dia)

Hola people!! encara estem en la cerca de la nostra futura casa/pis per tot aquest any!!! Tot i que hi ha molta oferta, la cosa no sembla tan facil com creiem en un principi. Be, avui anem a una mena d'agencia immobiliaria, a veure que ens diuen alli.... No desesperem i que la sort ens acompanyi. Us seguirem informant (Perdo per els accents, estic escribint des del ordenador de l'hotel i te teclat america!!!) So sorry

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola muchachotes !!!
¿ ya habéis recuperado las maletas?. Nosotros estamos deshaciendo las nuestras. Acabamos de llegar de vuelta de las vacaciones (todo lo bueno dura poco). Por cierto Nuria: ¿quién es el niño que está a tu lado,en la foto de la cama ? ¿nos hemos perdido algo?
(ha sido una apuesta ó es que en los EEUU no se admiten barbudos).
Nos alegramos de que el comienzo haya sido tan espectacular, tan de cine...
Suerte con la casa/piso y a disfrutar,que os lo tenéis bien merecido !!!!
que la "FORÇA" us acompanyi.
Nosaltres tambè us seguirem comentant.
(Perdo per els accents, estic escribint des del ordenador de la feina i te teclat ruso!!!)

Por cierto: hablando de "ruso", pasarnos una lista de palabras que no podamos utilizar en el blog (por aquello de los rastreos ...)no vaya a ser el caso que os deporten. Aunque bien pensado, puede ser una solución. ES BROMA !!!! Adeu. Fins aviat.
So sorry

Anónimo dijo...

Bones!!
JA veig que tot va genial, no?
M'enalegro!!!
Jo, quina enveja, jo també vull unes vacances com les vostres, jeje.
Núria, que els de la caixa tenen diners, jo crec que és una cosa sabuda per tots, o sigui...agarra tot el que pugui, jejeej.
Espero que la búsqueda de pis/casa vagi molt bé.
Petonets